Anunț

Astăzi am beneficiat de transport gratuit la comanda pe care am facut-o pe Gramma.ro

Poate și tu ai șansa:

sau cel puțin ai șansa la unele promoții, cu preț de reducere de 20% și 35 %. Intră pe site, și află mai multe: Gramma.ro

One response to “Anunț

  1. Am inteles ca poti sa-mi dai detalii despre BisericA baptistA din KETEGYHAZA. Doresc sa merg duminica, 05,08,2012 in biserica lor si te rog daca poti sa-mi spui adresa, la ce ora incepe programul si daca este in limba romana. Te rog mail la cristinadandu66@yahoo.com. Multumesc!

Leave a Reply

