A derék férfi dicsérete

Egy nőnek született (Budai Evódia) vallomásai.
  1. Nagyon szenvedélyes tud lenni, mindenben: a beszédben (prédikálásban), munkájában, kapcsolataiban. Legtöbbször meggyőződéssel, szívvel – lélekkel tesz mindent. Istenhez, a szolgálathoz, a családhoz is így ragaszkodik. Ezt lánykoromban csodáltam meg először, de akkor csak távolról, azóta egyre jobban:)
  2. Őszinte. Ezzel néha megbánt másokat, mert radikális igyekszik lenni. Nem szereti az alattomosságot, ragaszkodik az igazsághoz. Tudom, amit mondott, az úgy van. Soha nem hazudik a bókjaiban sem. Nem mondta soha, hogy én vagyok a legszebb, legügyesebb stb:P De hogy neki én vagyok a legeslegjobb társ a világon, azt igen!:D
  3. Ösztönös apa. Általában magától ráérez minden szervezkedés, kérlelés nélkül hogy mikor melyik gyerekre figyeljen jobban oda, és azt is megtalálja, hogyan töltsön időt kettesben a gyerekeivel (ha lehet akkor jöhet halászat-vadászat-madarászat, autókázás, egy üdítőre meghívás stb.) Tudják és érzik a gyerekeink, hogy szereti őket! Néha atyai szigorral is.
  4. A ház körül mindig jó segítség (igaz, a házon belül kevésbé jut ideje:P), az értékeket igyekszik megbecsülni és karban tartani. Hű sáfár az anyagiakon (ami nem az övé, hanem a gyülekezeté, azon még inkább -pl.autó, felszerelések, épület, udvar stb).
  5. Szociális érzéke nagyon finom. Jóval fiatalabb korunkban is csodáltam benne, hogy szeretett mindig idősekkel is lenni, százszor meghallgatta a már kívülről tudott történeteket. Az árvát, özvegyet, nélkülözőt, időset saját kárával is kész kisegíteni. Ezt az apukájától is örökölte szerintem.
  6. Nagy természetbarát. Filmekben is vissza a természethez (animal planet előnyben:D)… Hegyek, folyók, állatok, napsütésben és hófúvásban…ez a kikapcsolódása!:) Nagyon kiegészít engem ezzel, sokszor megnyitotta már a szemem. De nem félreértendő: nem született romantikus! Az én vagyok!:P
  7. Ó, még írnék….:) De akkor befejezem. Hűséggel és nagyon szeret engem. Fontos vagyok neki. Ezt gyakran tudtomra adja.

Leave a Reply

