Chemarea Africii

Doresc să dăruiesc Domnului concediul din această vară

Deşi m-am gândit la multe moduri în care să-mi petrec concediul de vară, Dumnezeu m-a chemat la muncă în ogorul Lui. În urmă cu o lună am primit un mail de la o organizaţie misonară pentru a mă implica vara aceasta într-o lucrare în Egipt. După ce m-am rugat am stiut ca Domnul mă cheamă în Africa,  aşa că am ales Egiptul. 90 % din populaţia egipteană sunt musulmani iar restul crestini. Mă gândesc cu ce suntem noi mai valoroşi decât acesti omeni, şi faptul că Dumnezeu a murit şi pentru ei aşa ca am hotarât să fac ceva în acest sens.

“ Vrednic eşti Tu să iei cartea şi să-I rupi peceţile: căci ai fost înjunghiat şi ai răscumpărat pentru Dumnezeu cu sângele Tău, oameni din orice seminţie, de orice limbă, din orice norod şi de orice neam”. (Apocalipsa 5:9)Versete ca acesta, care vorbesc de inima lui Dumnezeu pentru toate naţiunile au atins inima mea  intr-un mod special. Am înţeles că inima lui Dumnezeu bate pentru oamenii care nu avut ocazia să audă despre cadoul Lui – Isus Hristos.

Pentru că cel mai frumos lucru din viata mea este Isus Cristos şi momentul în care am început o relaţie cu El, m-am gândit că asta e tot ce am mai bun de oferit celor din jurul meu. Acesta nu a fost gândul meu, ci este gândul lui Dumnezeu încă de la începutul creaţiei.

Anul acesta Domnul a ales să-mi  împlinească un vis cel aveam din copilărie. Să ajung în Africa, să fiu acolo pentru luna august şi să am posibilitatea să duc Vestea Bună care dă sens vieţii oricărui om. Vreau să le spun despre acest ISUS care mi-a dat sens vieti şi care mă înconjoră cu dragostea Sa în fiecare zi.

Voi merge împreună cu 4 fete din ţară si o echipă din America. Vom lucra cu copiii în comunităţi de musulmani şi  vom vorbi despre dragostea Domnul.

.

În ce mod poţi să te implici?

Dacă vrei ca destinul etern al unor egipteni să fie schimbat prin dedicarea ta, poţi să te implici alături de mine, prin rugăciune şi financiar, fiind o parte din acest proiect. Scopul nostru este să vedem oameni care se vor închina înaintea lui Dumnezeu.

Rugaţi-vă ca:

* să ne exprimăm bine în limba engleză

* pentru protecţia noastră spirituală şi fizică

*Duhul Sfânt să le descopere adevărul oamenilor şi persoana Domnului Isus să cucerească inimile copiilor.

*Noi să-L cunoaştem pe Domnul într-un mod nou .

Mă  încred în Domnul pentru a strânge întreg suportul financiar necesar; costul pentru fiecare persoană este aproximativ 1200Euro şi  trebuie să avem acesti bani până la sfarşitul lunii iulie.

Dacă Dumnezeu îţi vorbeşte în inima ta să fii o parte din acestă misiune, investind financiar, aceasta va fi o mare binecuvântare pentru mine. Poţi face acest lucru prin depunererea unei donatii în urmatorul cont:

ING Bank Bucuresti Centrala, RO37INGB0000999901307805, Miculaiciuc Daniela, cont Roni

Tel: 0744806645-

Leave a Reply

