a jo baratok

A tegnap nagyon szomruan, elkeseredetten, kiontottem a szivem valakinek egy levelben, de nem volt megfelelo, es megkertem, hogy torolje. De mindez az utan, hogy valakivel beszelgettem. Egy jo barattal… es ez a jo barat megertett. Annyira mely erzelmek voltak bennem, hogy csatlakoztam a klubbjahoz, olyasmit tettem, amit allitolag ferfiak nem tesznek. Azert mert ereztem,h ogy valakinek fontos vagyok, ereztem, hogy valaki megert, hogy valaki torodik velem, es azonnal eszembe jutott az, hogy nekem van egy Istenem. O aztan torodik velem, o tenyleg megert, Neki fontos vagyok… es en meg nem lattam ezt, csak azt, hogy maganyos vagyok, hogy senkinek nem kellek. Ez nem volt melto viselkedes, mert serti Istent. O az aki igazan hordoz, tudja gondjaimat, es varja, hogy elmondjam neki. Annyira nagy orom toltott el, hogy potyogtak a konnyeim. Mar nem is emlekszem mikor sirtam utoljara. Igenis, a siras ferfias dolog. Jezus, ha valaki ferfi akkor o az, “ime az ember!”, sirt… Nem tudom megmondani mikor volt utoljara, hogy a buneim miatt sirtam, valamikor a nyaron? Pedig a bun az nagy dolog. Ha valaki megbanja, es aterzi, hogy mit tett Isten ellen, akkor nehezen marad a szeme szaraz. De azutan jon az orom, akkora orom, hogy nem lehet bezarni a szivbe, ezt el kell mondani. Arad az Istendicseret, megtelsz boldogsaggal, es sorolhatnam.

Ma pedig az Ur ismet nagy oromoet adott, mar ugy ebredtem, de nem is csoda a tegnap utan. Tobbfele jartam ma. Voltam Szalardon, ahol Jim-et forditottam, aztan Szentmikloson a ciganyoknal es Szalardon is estere a ciganyoknal. Orom volt talalkozni, latni azokat a gyerekeket, akik a nyaron ott voltak, annyira dragak. Szolni sem tudtam… Szalardon meg olyan jol enekelnek es egyik meglepetes ert a masik utan. Talalkoztam a holland csaladdal ott, akikkel a Vineyardban ismerkedtem meg, de a kis Natan nem ismert meg. De rajott aztan. A szalardi ciganyok nagyon joszivuek, nagyon csodalatos emberek. Kevesen vannak, legtobb latogato, de van szivuk. Isten aldja meg oket!

Jo volt Jimmel, Tommal es felesegeikkel, Judyval es Sarahval, talalkozni. Eniko meglepte oket rendesen. Letoltette velem az amerikai himnusz a netrol, es ebed utan, mikozben egy szivalaku tortat, amelyen az amerikai zaszlo volt, elinditotta a himnusz. nagy meglepetes volt.

Leave a Reply

