vasarnap

vasarnap ismet Szentmikloson voltam. Utkozben meg Szentjobbra is betertunk Sandorral, ahol a bibliaorai igebol predikaltam. Harom idos testver volt, illetve egy koszuluk testverno, akiknek batoritas kellett, hogy tovabbra is az Urban bizzanak, ot szolgaljak, szanjak ismet oda magukat, hisz Isten az, aki hordozta oket eveken keresztul. Mar osz a hajuk, de Isten mindig huseges volt hozzajuk.

Aztan Szentmikloson erdekes, hogy jo nehanyan eljottek, gyerekek is, akiket nem lattam a gyerekmisszio ota. Varjak az amerikaiak segelyet? Bizots. De azert jo volt latni oket, annyira szepek. S az ifjusagin, istentisztelet utan, hatan voltunk, es jo t beszelgettunk. Felolvastuk a Jeremias konyvebol az uj szovetsegre vonatkozo ket igeszakaszt, es arrol beszeltunk, magyaraztam nekik. Kezdtek erteni, de elakadtak a hitnel. Hogyan is lehet akkor hitre jutni? Errol ugy latom, hogy meg kell beszelni. van erdeklodes bennuk, van bennuk vagy, de kellene valaki ott lakjon kozottuk, akivel tobbszor is talalkoznak a het folyaman, akivel el tudnak szemelyesen is beszelgetni az o nyelvukon. Amikor mar vege volt, akkor valahogy felhozodott az a kerdes, hogy en miert is jarok hozzajuk? vajon en szeretem oket? mert Lehel nagyon szerette oket. Gondolkodtam a keresukon, de nem valaszoltam szavakban… Mit mondhat az ember? Amugy is visszafogott vagyok ezen a teruleten. Gondolkoztam, hogy mi az, ami bizonyitja a szeretetet. Konnyu beszelni rola, meg odalokni, hogy szereti az ember oket. De az ige azt mondja, hogy az az igazi szeretet, ha valaki eletet adja az o felebarataiert. Ez azt jelenti, hogy keszen lenni letenni az eletemet ertuk.

Kulonosen vonzodom a ciganyokhoz. Szepnek, egyszerunek, ugyeseknek tartom oket. de errol majd maskor

Leave a Reply

